dag arton

resultat;

* 80min stavgång
* gick så fort jag kunde uppför soptippsbacken
* 15min cykling *s*

det var trögt att gå idag men efter första 3km så kändes det liiiite lättare.
det är dock väldigt tråkigt att gå ensam. :(
så jag hoppas att mias fot mår bättre snart. *sakna*

sen -eftersom jag tydligen kände mig VÄLDIGT pigg- så bestämde jag mig för att gå uppför hela jäkla soptippsbacken. jäkla idioti egentligen. det var ju skitjobbigt och jag ångrade mig typ efter jag klarat 1/3.
backen är ju sjukt hög! (se bild senare)
sen stod jag däruppe när det blåste halvstorm och det kändes som att jag närsomhelst skulle flyga bort mot det trasiga staketet där det stupar rätt ner till pulkabacken. känslan i magen fick mig att ett tag krampaktigt hålla mig i trästolparna (som förövrigt är lika höga som mig) och sen kröp jag en bit bort, satt mig ner och sjöng med kristofer åström i "a little bit insane" och kände mig fullkomligt nöjd med min bedrift ;) :p

(sen kan väl tilläggas -om någon såg mig- så var det JAG som skuttade nerför 'berget' strax före klockan åtta ikväll á la sound of music - jäklar vad kul det var iallafall) *asg*

image26
innan dagens bedrift

image27
efter....

image28
en himla vacker himmel fick jag åtminstone se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0