dag fem

jag klarade 12min på orbitreken sen var jag tvungen att sluta.
mest pga att änglarna bara bråkade och allis gjorde en olycka i brallan :p
sen var klockan mycket och jag tappade farten.
workouten klarade jag iaf :)

----------------------------------------------

det är bara början av dag fem än så länge men jag får väl fylla i min plan för dagen :)

* workoutpass 20min
* ev. orbitrekpass, vet inte hur länge jag klarar, kanske 15-20min... vi får se.

per ska iväg idag så vi ska hämta honom i västerås klockan 15.
han ska ut och spela i skogen i nässjö.
så då kan inte jag och mia ut och stava varken fredag eller lördag.
då lär jag vara duktig och försöka med orbitreken istället.

klockan är snart halv sju så jag lär duscha och fixa frukost till miniligisterna :p

*tjing*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

men ser man på, vad trevligt att du har skaffat en blogg så jag har mer att läsa..;0)
lycka till med viktnedgången, mia sa att ni var grymt peppade..=)
kram kram

2007-07-06 @ 12:20:35
URL: http://jeanettew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0