dag fjorton

dagens resultat;

* 20min magworkout
* 45min stavgång


har egentligen 'vila' idag enligt toppform; men vi får väl se om det blir någon promenad ikväll.
(updat; kl.20.20) det blev en promenad på förmiddagen :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
image22

från igår när jag och mia badade vid blå (som egentligen är grön men numera avstängd) bron

image23

senare på eftermiddagen så åkte barnen och jag till skantzöbadet :)



Kommentarer
Postat av: mia

Det är ju inte den bron som är blå bron. Bron som vi gick över med cyklarna är den som förut var blå. Vet du ingenting? ;)
Tack för badsällskapet iaf. Och shit vad duktig du är med allt! Du borde få en present! :)
Kram

2007-07-16 @ 11:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0