dag sex

dagens resultat;

* orbitrek 10min morgon, 20min kväll
* workoutpass 20min

jag klarade 20min på orbitreken, har jag faktiskt inte gjort förut.
(mest för att det är så förbaskat jobbigt och tråkigt) :-o

nu har jag precis stoppat änglarna i säng, ätit en banan och känner mig fullkomligt nöjd med dagens prestation. :)
men imorgon mia, så kör vi väl med stavarna ;)
(bara per kommit hem så) :)

---------------------------------------------------

dagen går rätt bra; började med 10minuters orbitrekande före frukost.

hade den första tvättiden imorse, kl.7-10.
gick ganska bra.
för en gångs skull så lyckades jag tvätta det jag skulle.
så nu bokade jag morgondagens tidiga tid också, så kan vi byta lakan och tvätta allt på en gång.
jag blir tokig när det jämt är tvättBERG inne i badrummet.
fast det tråkigaste jag vet är att vika kläderna och lägga in de i garderoberna/byråerna.
det är fasiken det värsta som finns!

nej.
nu ska jag surfa lite och se vad man kan laga till lunch idag.
har plockat fram kycklingfiléer men mer kan jag inte bestämma :p


----------------------------------------------

jahapp.
här kommer väl veckan resultat.

Datum
Vikt
BMI
Midja
Höft
Arm
070707
81,8kg
30
101cm
105cm
32cm
070701
84,4kg
31
113cm
105cm
33cm





allt som allt, minus 2,6kg och minus 12cm i midjan. :-o
det är äckligt så bra magövningarna är...
nu gäller det bara att klara helgen UTAN stavgång.
usch. jag börjar redan bli godissugen....
*blä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0