dag två

okej, här kommer dagens slutresultat.
* stavgång - 60min
* magträning - 20min

inte så illa pinkat ändå :p

*peppar mig själv för nya tag imorgon*

--------------------------------------------------------------

nu sover barnen och jag letar info om stavgång.
jag och mia ska ut och vandra ikväll :)
ska bli skitskoj :)
så vi kan se ut som gamla tanter på ålderns höst *sss*

iaf.
målet för dagen;
* stavgång /minst 30min
* workoutprogram/mage

--------------------------------------------------------------

verkar gå bra det här :)

har bestämt mig för att mäta och väga på fredagar.
ska INTE försöka göra det mer, en gång per vecka; that's it!

iaf. gårdagen gick jättebra.
avslutade med att köra tio minuter på orbitreken.
shit vad otränad jag är!
helt osant - men det ska jag ändra på :)

imorse fick jag sovmorgon - tack snälla barn :)
åt havregrynsgröt och en smörgås till frukost med lite mjukost på.
nu ska jag sätta på kaffetunnan och sen duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0