herregud-ars

blev så glad. har oroat mig i nån vecka om jag skulle få några pengar eller inte imorgon.
men vilket fall. fick se tidig insättning på mitt konto idag och jag får en hel MASSA pengar tydligen :) känns bra. väldigt bra. undrar om jag ska köpa mig en laptop iaf. har hittat en som det är extremt bra pris på...
jag har ju inte så stora krav.

* vill kunna surfa
* skicka mail
* blogga
* använda word

och då räcker det nog alldeles utmärkt! :D


på eftermiddagen ska brallis till öronmottagningen på efterkontroll för plaströrsOP.
jag hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: mia

Åh, vad bra att du får pengar! Så då kan vi festa alltså? Hehe

2007-07-26 @ 09:14:26
Postat av: hanna

heej! :) Hittade hit via Mias blogg! Va' duktig du är med träningen! :) Keep it up!
Kram - hanna -

2007-07-26 @ 18:10:18
URL: http://hannet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0