mag*piiip*

det är sanslöst.
magen blir helt uppknasad av vissa matsaker.
eller. nja. inte vissa direkt, men feta matsaker.
igår kväll så firade mina kära morföräldrar guldbröllop - grattis till dom :)
de bjöd på alldeles underbar god mat, och bland denna goda mat fast även naturligtvis potatissallad. det finns knappt något som jag älskar så mycket som just potatissallad. vet av erfarenhet att det är lite dåligt för min mage så jag tog knappt två matskedar. det fick jag ändå ångra bittert idag. suck.
magen skulle ha sig en fet jäkla smäll.
jag hatar verkligen att inte ens kunna få unna sig något, om ens lite, ibland.

ska inte äta det något mer. punkt.

usch.



imorgon ska jag luncha med vännerna. vad ska jag äta utan att behöva spendera eftermiddagen kvidandes i fosterställning på sängen?!?

nu ska jag läsa några bloggar och sen kasta mitt äppelskrutt i papperkorgen.
(jag har bestämt mig för en bättre dag imorgon) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0