men åh

det gick så otroligt dåligt idag med stavarna...
jag var trött, smalbenen värkte och jag mådde allmänt s-k-i-t.
var inte van vid att gå ensammen heller. mia!!! *hilfe*

dessutom var det som världen folksamling vid motionscentrum.
alla supersnygga, välträningar som bara fjäderlätt springer förbi en annan i hundratrettio knyck. då känner jag mig väldigt misslyckad. just nu har jag kommit i en nerperiod. är liksom inte alls motiverad, med bara trött. jag hoppas att stockholmsresan imorgon piggar upp mitt humör något.

tittar fö på so you think you can dance.... shit. jag vill också kunna dansa *suck*

Kommentarer
Postat av: mia

Jag vet, men jag hann verkligen inte. :(
Du får vara utan mig i några dagar nu. Har inte hunnit köpa nytt batteri till stegräknaren heller. Åhh, allt är så stressigt...
Och ja, jag är sjukt avundsjuk på din nya dator!!! Jag ska sno den när du sover. Moahahhahahaha
Puss

2007-08-01 @ 09:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0