shoppat

nu har vi kommit hem igen.
vi har varit på IKEA och shoppat lite :)
blev itne så mycket, men lite servetter, två krukor och två orkidéer.
köpte ett duschdraperi och hängen till mamma också.
(hon behöver ett till sin nya lägenhet i karlstad)

egentligen var vi tvungna att åka till västerås för att köpa ett nytt tanklås till bilden.
häromveckan så var det några *piiip* som försökte slanga bensin ur alla bilar
här uppe på parkeringen. självklart så pajjade dom mitt lås också *blä*
men, nu är jag 159:- fattigare men ett tanklås rikare :)

om två timmar ska vi åka till käthe på kalas.
ja. jag har nedräkning. och nedräkning tills vi får åka hem :-o
får se hur länge jag orkar idag...

sen vill jag att det slutar regna så jag och mia kan stava ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0