tvättstugan t&r


sådärja. nu har jag gjort lite nytta.
men fy så tråkigt det är att tvätta.
även om det inte tar så mycket tid, men det är just tiden som måste passas som är jobbig. men det går nog bra ändå, har bara två eller kanske tre maskiner kvar att tvätta sen är jag klar. har tid ända till klockan ett om jag skulle behöva. men då hoppas jag att jag är klar sen läääänge.

är så sugen på att åka till stan och shoppa efter lunch.
fick så grymt mycket pengar så jag vill spendera lite. va? nej, spara är inte min starka sida :p

vildkottarna är lugna förtillfället. tog ner två kartonger fyllda med leksaker som de inte sett på säkert ett år. dom är fullt upptagna med att undersöka varenda pinal däri. odin fick ett lyckorus här då han insåg att en kartong var full med "byggarebobsaker"! :)

ska jag nu duscha eller hämta en till kopp kaffe är frågan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0