måndag, föreläsning & orbitrek


idag har varit en relativt bra dag.

förmiddagen spenderades tillsammans med johanna här hemma, vi pluggade, slötittade på days of our lives och åt lite mat. sen hämtade vi upp linnéa och anna och åkte till v-ås för dagens föreläsning (som inte alls var givande överhuvudtaget) och sen hemfärd i halvt snöväder och saltade vägar. jag avskyr saltade vägar. det blir prickigt på rutan hela tiden och jag hatar det! jag är tokigt beroende av min spolarvätska. jag måste få spola och köra torkarna. hur överlever man annars? vilket fall så kom vi hem, hämtade barnen, åkte hem, lagade potatis och hembröade fiskpinnar. en timme var vi hemma innan skrotarna låg i sina sängar och sussade.




dagens resultat;

* 1124 steg med min pissiga stegräknare. (jag är i enormt behov av en NY)!
* 20min orbitrek (fy sjalingen tage vad svettig man blir - det hade jag glömt) :o
* intag 1268 kcal/1300kcal - vilket jag kan leva med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0