onsdag, tentaläsning & teater


onsdag idag.
åkte tidigt till skolan för att läsa till tentan med anna och johanna.
kändes som att jag kom igång, och jag har alla böcker här framför mig nu.
ska ta itu med det när jag har bloggat klart ;)
hade VFUseminarium med ove idag också.
så var tåget 15.52 försenat så vi var inte i kolbäck förrän halv fem. typ.

lämnade av mina klasskamrater på diverse platser i bruksorten och åkte sen
till förskolan för att hämta ligisten och ängeln.
ligisten skrek att hon inte ville åka hem och blev skitförbannad att det inte var
ligistens pappa som hämtade idag :p
ligisten skrev och slogs, slog mig jäkligt hårt *gjorde ont*
fick tvångshålla och klä på henne, fick bära henne till bilen och
hålla fast för att ens få ner henne i bilstolen.
ängeln gick hela tiden bredvid och hoppade snällt in i bilen och sa inte ett knyst.
hade dåligt samvete för honom men vad gör man med enbart två händer?!?
var tvungen att komma hem, lämnade ligisten och ängeln till sambon och åka
till la teater. var helt skakis när jag kom fram 30sek innan min grupp började :p

lekte en rolig lek med en myra och en massa stolar - man kan skratta gott :)

nu är jag iaf hemma och ska börja läsa. blir inget heroes för mig idag.
ingen träning heller för den delen.

*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0