tisdag, begrepp & åsby


tisdag idag.
snart första advent. på söndag.
första luckan på lördag.
härligt.

idag så har vi haft seminarium och försökt beta ut lite begrepp som tydligen kommer vara med på salstentan på fredag. kul? nä, inte så värst. känner mig ganska bortkommen och ska försöka läsa på lite nu under eftermiddagen så jag har nåt att komma med imorgon när jag och anna åker till skolans bibliotek.

vi tog en sväng förbi åsby nu på hemvägen, köpte mig en ny & snygg orkidée som nu står på bästa fönsterplatsen i vardagsrummet tillsammans med alla de andra orkidéerna. i princip så gillar jag nog bara orkidéer; perfekta blommor som man inte behöver ta hand om. behöver inget vatten och blommar året om. iaf i mitt vardagsrum *s*


Kommentarer
Postat av: mia

Ja, men det är ju i DITT vardagsrum. Hos mig vägrar de...

2007-11-27 @ 14:17:13
URL: http://fenomenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0