vet du...


- att detta är mitt 299de blogginlägg på oktoberkyssar
- jag är lite hungrig
- jag är extemt godissugen
- att jag idag har skrivit ett föredrag helt baserat på mina egna erfarenheter
- att jag responsat klart en annans manus (klart tills imorgon)
- tittar på 'från koja till slott'
- att jag har tråkigt
- väntar på CSI
- blev glad att navy CIS börjar på söndag
- försov mig imorse
- mailade mitt manus till anna kl.9, en timme före utsatt deadline
- mailat kort på mig själv *chock* till min mamma
- ätit 1/3dels pizza på la torre
- blev glad över att träffa mia - om ens bara för ett par minuter
- att jag ska fråga jeanette om jag ska köpa tal&samtalsboken av henne
- tände ljus på gravarna i svedvi i lördags kväll
- har extremt tråkigt just nu
- laddar i skrivande stund hem 'lingonben' som ringsignal till min mobil

-out-


Kommentarer
Postat av: mia

Vi får väl se till att det blir lite oftare då...
Jag saknar dig ju.
Vad ska du göra i helgen? Jag är jätteledig!
puss

2007-11-06 @ 09:20:01
URL: http://fenomenas.blogg.se
Postat av: Jeanette

jag fattade inte..vill du köpa den eller tror du att jag vill att du ska köpa den?? *trög* =D

2007-11-06 @ 09:44:07
URL: http://jeanettew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0