duscha?


jag borde verkligen duscha.
men jag orkar inte det heller.
varför? jo, mitt badkar är belamrat med alla mina blommor för de har fått duscha bort allt damm. om jag då ska duscha så måste jag bära bort alla blommor. det känns jobbigt. men, det får väl blir så. dessutom så är jag förkyld och hostar och mår allmänt illa. men för det får jag skylla mig själv. jag proppade nyss i mig en hel läkerolask med salmiakpastiller. och så mår jag dåligt av att jag inte varit ute i spåret sen i måndags! fatta! måndags! jag bara känner hela tiden hur fettäckelkilona bara rasar tillbaka. fan. åsså hade jag ont i ryggen imorse.

det här är ingen bra dag alls.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

är det så man gör för att få bort allt damm från blommor, man duschar dem.. känner nyss att jag hade ett blonde moment. haha. och ja, sport-tv..men bara manhchester uniteds matcher..och sveriges sen när det bli em ..:P haha.. när ska du till mdh vås nästa gång? kanske vore tillfälle att ses då..hihi..

2007-09-07 @ 15:11:56
URL: http://jeanettew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0