"men det är ingen beläggning och inga ploppar"


nähä. men vi gör en snabbodling i alla fall så vet ni säkert. (typ åk hem och vänta, sånt där går över av sig självt). fatta att jag hade rätt! *mohahaha* ibland har jag bara lust att skratta läkarna rakt upp i ansiktet! jag känner mina barn. jag åker inte gärna in till jourcentralen en söndagförmiddag. nej. jag är hellre hemma och slötittar på bamse och äter upp det överblivna lördagsgodiset. inte sjutton vill jag sitta tjugominuter över vår egentligen intagningstid bara för att det är kul?!? både skrutt och skrot hade halsfluss. *HA* på den läkaren. hon skrattade lite sen. "ja, hihi, ibland kan man ju se lite fel och det kliniska visar rätt". yeah. du såg fel och jag kände mina barn rätt.

HAHAHAHAHA.

tyvärr så måste de nu ju få den äckligaste medicinen av alla; kåvepenin. lider med dom. med de var jätteduktiga och tog den utan protester när vi kom hem. duktigaste ungarna av alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0