nästan vid gränna


sambon har varit borta hela helgen. i hässleholm.
det var roligt när skrot skulle säga hässleholm. borde man nästan ha på band *s*

vilket fall så var dom nu nästan vid gränna.
då är de väl hemma om tvåtre timmar sisådär.
*suck*
då får jag ha en till ensamkväll i soffan.
men det blir väl som igår; jag somnar runt klockanåtta och vaknar i soffan strax efter ett.
då la jag mig i sängen och somnade om så gott :)

nej. jag ska nog värma en kopp kaffe i micron *isch* (men orkar inte göra nytt) och försöka mig på hjärtat eller domens etik igen. jag fattar inte varför kurslitteratur jämt är så ofantligt tråkigt skriven. sammasamma i otaliga kapitel och sen är den äntligen slut. bara en massa upprepningar.

jäkla värdegrund *ironi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0