orken


orken har tagit slut.
sitter fasiken fortfarande i pyjamas men lägenheten är i alla fall väldigt ren och välstädad.
ja; sånärsom på två stora datorer och en 17" + en 19" monitor med tillhörande högtalare och tangentbord mitt på mitt vardagsrumsgolv. inse att min jacka som jag beställt från h&m nu har stått som 'packning pågår' och haft ett kollinummer i två dagar. inse att jag har ungefär fem skolböcker att läsa och en stor hemtenta att skriva och lämna in senast på onsdag kl.08:00. prick. inte senare. absolut inte senare. då får man nog Underkänt. UG UG UG. jag önskar jag vore smart och duktig och fick ett G. eller VG. men så är jag nog en sann människa också.


fan. jag vill också vara på kreta och sola. höstrusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0