flytta?


ja. nu får det fan vara nog.
lägenheten är så dragig och kall att barnen ständigt är sjuka.
nu har allis haft rejäla kruppanfall igår kväll och ikväll.
satt en timme med henne (som sov) i badrummet med duschen på högsta värmen för att skapa tropisk hetta med tillhörande luftfuktighet så hon kunde andas. vilket jäkla skit. så nu har jag tröttnat. lagt in mig i bostadskön på bruksortens bostadsbolag och lagt en intresseanmälan på en annan lägenhet. någonstans får det vara nog. inom mig så hoppas jag faktiskt att vi kan få flytta. dessutom var min intresseanmälan på en lägenhet som har inflyttning omgående. hoppas omgående inte menas typ i helgen. för då hinner jag inte. inte med kruppigt barn plus ett annat barn med vattkoppor á la bigtime...

och så ska jag också svära lite över den värdelösa tvären. allvarligt. muppen som förstörde allt och värdelösa föreläsningar som inte ger mig ett jota. men eftersom jag är så jävla duktig så har jag iaf läst ut den tunna teknikboken idag, och läst 157sidor i den tjocka. den tjocka lär jag väl försöka få slut på imorgon bitti på tåget.

det här är inte mitt år.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Halloj!

Blev det ngn flytt? Nyfiken om det isåfall blir innan eller efter Allis födelsedag :)
Förresten, är det ngt speciellt hon önskar sig, eller behöver? :-)

Kram!

2008-03-02 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0