ja, det luktade


idag var det studiebesök på reningsverket som var på dagens agenda.
intressant med all information men huscha för att gå runt bland bassängerna som luktade... illa. har varit med om bättre dagar. sen blåste det isvindar som gick rakt genom jackan och in i märgen. frös så jag var blå om tårna när jag kom hem.

avstickaren innan hemfärd via åsby var en dröm och underbar luktupplevelse som fick mig att glömma bort alla sämre dofter som jag tampats med under dagen.

sen planterade jag och skrot tre miniväxthus med tomater, paprika och smultron. får väl se hur det går. men nu gör jag faktiskt ett helhjärtat försök. får väl ta in mia som experthjälp om allt verkar skita sig.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

var du med till kycklingfarmen som vi studiebesökte på gymnasiet. jag och a-k var mycket onöjda med stanken vi tog med oss tillbaka till skolan sen. blää.. tack för boken förresten..=D

2008-02-22 @ 10:17:46
URL: http://jeanette-w.blogspot.com
Postat av: stina

hej, jag vet inte om man skicka annat än kommentarer til varann, menmen. jo det är bra. har precis plussat igen (bebis) efter missödet i oktober. så det känns jättekul. men vågar såklart inte ta ut något i förskott. skolan är stressig och nu längtar jag efter ett pluggfritt år. allt gott, kram

2008-02-23 @ 20:42:27
URL: http://psychololita.blogg.se
Postat av: mia

Hör av dig om du behöver hjälp.
Jag tror ju att du fixar det där galant själv, men du vet var jag finns...
Puss

2008-02-24 @ 10:22:48
URL: http://fenomenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0