än en gång söndag


och det är skönt.
visserligen lider jag av extrem träningsvärk (hur dåligt skick är jag i eg?), är trött som få och önskar att det vore sommar. redan nu. även fast jag fasar för sommaren med jobbrist och tillhörande pengabrist så ska det bli skönt. jag ska försöka få jobba lite under våren och spara undan pengar så jag kanske kan vara lite ledig. ta ut lite kvarvarande pizzadagar från FPn och softa på badet. gud så skönt det vore. sambon får ju tom semester i år då han jobbar heltid med fastanställning nu.

jag funderar på att läsa en kurs på högskolan på distans. bygga på CSNskulden och ändå ha lite "ledigt". läsa kan man ju göra på badet. och bli lite solbränd. jag hoppas dessutom att jag i år kan få lite tillbaka på skatten. jag vill inte behöva betala. i år. igen.

och snart ska jag ställa mig den stora fråga; vad ska vi äta idag. då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0